Això ja comença!



Hola famílies!

Com ja sabeu, un curs d'esplai necessita molta preparació i que tots estiguem al 100%, és per això que ahir vam fer una reunió per començar tots els preparatius del curs i tenir-ho tot apunt el més aviat possible! 

Però amb un nou curs sempre venen molts canvis... En aquest cas, la nostra directora, la Mónica Adán, deixa l'esplai i, per tant, tanca la seva etapa com a directora. És per això que ahir quan estàvem reunits ens va regalar unes flors i ens va dedicar unes paraules ben maques:

"Ja sabeu que no m’agrada massa fer discurs i/o parlar en públic però bé, crec que unes paraules no em costarà tant expressar-les. Seré bastant breu...

Dedicat als meus monitors


Qui són els meus monitors? Doncs són herois, són aquells que saben treure el millor de cada infant, són aquells que els dissabtes a la tarda han decidit que el viuen al costat dels nens, són aquells que marxen 9 dies de colònies i fan que siguin inoblidables, són aquells que sempre tenen un somriure a la cara, són aquells que estan infinitament bojos.
Els meus monitors, són aquells que he tingut al costat en els meus anys com a monitora i de manera especial en els dos que he estat de directora.
Els meus monitors són únics i especials.
Els meus monitors m’ajuden sempre a donar-li un sentit als dissabtes a la tarda.
Els meus monitors són els millors que he conegut mai, són persones fantàstiques i no els podré oblidar mai.
Els meus monitors tiraran endavant l’esplai i ho faran estupendament bé.
Els meus monitors..., potser ja no són els meus monitors..., però per mi mai ho deixaran de ser.

Us estima molt, la vostra directora... Bé, exdirectora.
Mónica Adán"

Mónica, et volem desitjar el millor i que tinguis sort en la teva aventura, recorda que l'esplai sempre serà casa teva!

Per acabar, volem recordar-vos que d'aquí poc tindreu notícies i informació important al correu!

Ens veiem ben aviat! 






Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FOTOS DE LES COLÒNIES 2019!!

Dia 6 - 18 de juliol de 2019

PREINSCRIPCIONS CURS 2020-2021